Marketing vraagt steeds meer technische kennis van de marketing manager door het internet tijdperk. Steeds meer marketeers moeten het gehele spectrum van alle in te zetten marketingmiddelen overzien en kennen. Het is soms lastig in te schatten welke marketingstrategie het beste werkt. Zetten we een TV-campagne in om zoveel mogelijk bereik binnen de doelgroep te krijgen, of zetten we Google Adwords in om de verkoop op korte termijn te stimuleren. Wat brengt het meest op, zowel op korte als op lange termijn.

Wij denken dat het een kwestie is van balans. De juiste marketingmix is lastig te bepalen en verandert iedere dag. Het is steeds meer een kwestie van "daytrading" om iedere dag de hoogste ROI te behalen.

We kunnen advies geven over hoe de organisatie beter kan functioneren op de onderstaande marketingactiviteiten:

»Affiliate Marketing

»E-mail Marketing

»Direct Marketing

»Zoekmachine Marketing (SEO en SEA)

»Mobile Marketing

Heeft u interesse in een vrijblijvend gesprek, dan komen wij graag langs.